Alla inlägg den 26 februari 2013

Av mysmammansblogg - 26 februari 2013 11:45

Var ner en snabbis på kyrkans barnklädförsäljning igår. Gick verkligen snabbt och var verkligen svettigt. Ni vet - en ettåring på språng i trånga lokaler är inte att leka med ;) Vi blev skapligt varma båda två, men jag var nog snäppet varmare. Pust. Men under de korta minuter vi var där inne hann jag iallafall fynda ordentligt. En jättefin  bävernylonoverall i strl 86, så gott som nyskick för 50:- ett regnklädesset med galonisar och regnjacka också i fint skick (det enda som behöver bytas är resårremmarna under fötterna) för 70:- sedan en del tröjor, t shirts, vantar och byxor. Allt detta inhandlades på ca 20 min, det ni! Skulle gärna gå in själv i lugn och ro. Får se om jag hinner det ikväll efter att sambon kommit hem :)

Av mysmammansblogg - 26 februari 2013 11:39

Har ju redan hunnit nätshoppa, men de böckerna har inte hunnit komma ännu. Tror de kommer idag. Har iallafall varit iväg och handlat lite till :) Hittade enriktig pärla; Den som inte tar bort luddet ska dö! Haha, skrattar så jag gråter. En bok om arga lappar :) Handlat lite nyttigt också, världsatlas och fältflora. Har märkt att det saknats oss nu när barnen börjar få "krångliga" skoluppgifter och undrar och funderar. Visst finns det bra kartor och fakta på nätet, men en gammal hederlig världsatlas är ju inte fel det heller. Lite barnböker också förståss.


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards