Alla inlägg under juni 2019

Av mysmammansblogg - 28 juni 2019 12:23

Haft ett träningsuppehåll på lite mer än 2 veckor. Först var det skolavslutning, student med studentmottagning, åskoväder, bröllopsbestyr, mottagning. Därefter dundrade förkylningen igång med halsont, knäsmärta och nu äntligen - idag känner jag att kroppen är med mig igen!

Så, i morse drog jag iväg på min joggingrunda enligt mitt träningsupplägg. Jag fortsatte direkt där jag var utan att backa något. Gick bra! Hela passet känndes lätt och behagligt. Dessutom hade jag trevligt sällskap. Minstingen följde med och därmed hjälpte han mig att hålla nere tempot. Tänkte att han behövde orka hela passet på 6km vilket han också gjorde! Så nu är lillskrutt även anmäld till KK - joggen. Orkar med springa 6 km med mamma i lätt jogg så fixar man 1,2 km stadslopp!
Heja, heja!

Av mysmammansblogg - 27 juni 2019 18:12

Känns bra, men lite märkligt. Kommer både säga och skriva fel ett antal gånger innan det sitter.
Nu är det "bara" kvar att ändra namnuppgifter överallt.

Av mysmammansblogg - 27 juni 2019 18:09

Den efterlängtade semestern! Underbart!
Sitter och njuter på altanen i solen och gör absolut ingenting! Nedvarvning pågår... Kommer att fira in semestern med ett glas vin också - bara för att jag kan - mitt i veckan bara så där.

Fru

Av mysmammansblogg - 23 juni 2019 21:26

Har gått och blivit fru på äldre dagar. Känns riktigt bra. Trodde inte det skulle kännas så märkvärdigt efter att ha hängt ihop i 25 år och varit förlovade i 20. Men det känns riktigt bra. Känner mig nöjd.

Fru

Av mysmammansblogg - 23 juni 2019 21:26

Har gått och blivit fru på äldre dagar. Känns riktigt bra. Trodde inte det skulle kännas så märkvärdigt efter att ha hängt ihop i 25 år och varit förlovade i 20. Men det känns riktigt bra. Känner mig nöjd.

Av mysmammansblogg - 23 juni 2019 21:23

Sen är det semester! Längtar! Nedräkning startad. Tänker dessutom passa på att plocka ut flextid så dagarna blir korta och fredagen helt ledig.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards