Alla inlägg den 18 februari 2013

Av mysmammansblogg - 18 februari 2013 13:40

Så frustredrad! Har försökt ladda över blider från mobilen till datorn. Går inte så bra:((. Jag har ändå gjort ett ärligt försök. Hållt på i över en timme nu men lyckas inte öppna bilderna när de väl kommer över i datorn. Pust! Om det nu är så att den försöker öppna i fel program eller om jag  bara har gjort helt fel, det vet jag inte och ... det tar emot men nu ger jag upp! Får be teknikern om hjälp när han kommer hem ikväll men tusan också vad det svider att inte klara att ladda över några enkla foton. Det är  sånt här som gör att jag tappar allt  intresse för tekniken. När det bara inte går och jag måste ge upp med oförrättat ärende. Tidsslöseri!!! Det som är ännu mer retligt är att jag vet att kärestan bara trycker på några knappar och så är det klart. Hockos Pocks! Slutsats; Varför försöker jag ens? Varför inte bara lämna över direkt? - jo för ibland är jag så otroligt envis och jag VILL kunna själv. Som en obstinat treåring i det här fallet. Jaja,bara att svälja stoltheten nu och erkänna sig besegrad- av både telefonen, datorn och tekniken!


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards