Alla inlägg under juli 2018

Av mysmammansblogg - 14 juli 2018 20:30

Precis som det ska vara när man har semester. Även om jag var väldigt trött och kände mig sliten innan jag gick på semester så måste jag iallafall säga att jag är bra på att slappna av och relaxa när jag väl är ledig.

Haft en härlig vecka i underbara Grekland tillsammans med familjen. Nu är vi hemma igen och det är inte tokigt att bara sitta och njuta i solstolen i 25 graders värme kl halvnio på kvällen. Bara att njuta!

Av mysmammansblogg - 4 juli 2018 20:25

Haft en så skön dag. Soffhäng. Läst en massa. Glass. Kvällsbad i strålande sol.
Nu väntar en kopp te. Kanske får det även bli ett glas vin som avslutning på denna fina dag ?

Av mysmammansblogg - 4 juli 2018 15:37

Nu är den här! - Semestern! Som jag har längtat. De sista dagarna har tröttheten smugit sig på allt mer. Tillockmed somnat i soffan på kvällen. Men nu är den här! Checkade ut strax efter lunchtid idag. Har nu intagit ryggläge i utesoffan, intagit en halv liter jordgubbar och TVÅ! glasstrutar. Bara för att riktigt fira in en fem veckor lång ledighet! Tjoho!

Kommer behöva sova ikapp minst första veckan, kanske tillockmed de första två för att återhämta mig och samla kraft känns det som just nu. Men just det- det är ju helt ok att ta sig en liten eftermiddagslur bara sådär - för det är ju SEMESTER!
Har hört någonstans att det är optimalt med minst fyra veckor sammanhållen semester. Två veckor till att vila ut och sedan ytterligare två för att samla kraft. Jag är beredd att tro på det.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards