Alla inlägg under juni 2016

Av mysmammansblogg - 23 juni 2016 16:56

Härligt! Hade inte varit fel att fortsätta med semester efter det men det får vänta en vecka till...Nu börjar nedräkningen. Börjar känna mig trött nu och längtar efter lite vila. Att bara lata mig och ligga och läsa några spännande böcker.

Nu fixas det inför morgondagen. Tältet är upprest och maten inhandlad. Imorgon blir det bak, städ och utsmyckning. Ser fram emot en mysig kväll med trevligt sällskap, glada skratt och god mat.

Önskar er alla en trevlig midsommarafton!

Av mysmammansblogg - 20 juni 2016 18:29

Nu är det snart dax att gå på lite välbehövlig sommarledighet. Nedräkningen har börjat. Denna vecka känns dock gå väldigt snabbt iockmed midsommarafton på fredag. Hoppas på att hinna klar med inscanning och administrationen den här veckan, men det är tveksamt. Sedan står packning och förberedelse på schemat. Har blandade känslor inför det. Kommer sakna min nuvarande arbetsplats så mycket! Trivs så bra med både personal och ungdomarna. Just nu har jag stora förhoppningar om att komma tillbaka så småningom. Men vem vet, jag kanske kommer trivas så himla bra på min nya arbetsplats också att jag inte vill lämna den sen heller. Har ju en förmåga att gå all in och trivas vart jag än kommer ;) Jobbet i sig är ju fantastiskt givande.

Av mysmammansblogg - 19 juni 2016 16:22

Bara varit hemma och plockat, tvättat och städat idag. Fy bubblan så tråkigt. Hinner lagom plocka undan så är något nytt framme. Lagom städat i köket så är det dax för matlagning och stök igen. Tvättkorgen nästan tom igen så fylls den plötsligt till bedden igen bara man vänder bort blicken. Men detta tåkiga måste ju göras det också... Fördelen med dessa tråkiga dagar är ju att jag ser fram emot morgondagens arbetsdag. Och antagligen kommer jag sakna det en dag? Eller kanske inte tvättbergen och städronderna...

Av mysmammansblogg - 17 juni 2016 16:18

Var på avtackningsmiddag med min stora skola igår. Var mycket trevligt med många glada skratt och även lite sentimentalitet. God mat och suverän underhållning av oss själva. Puh, har inte någon sångröst direkt och jag jobbar på en skola med musikklasser....Ja ja, var inte ensam om att inte ha sångröst :) Vi hade riktigt roligt.
Idag var sista arbetsdagen tillsammans med flera av kollegorna.
Har själv inte ens börjat packa ännu, har haft fullt upp med administration.

De här fina blommorna fick jag igår :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards