Alla inlägg under november 2017

Av mysmammansblogg - 24 november 2017 14:33

Finns de som säger att tiden känns gå så mycket fortare när man blir äldre. Oj oj, jag som tycker tiden går fort nu! Eller räknas man som äldre efter 40 kanske?

Redan fredag igen! Tjoho! Taco mys med familjen står på schemat.

I måndagskväll var det egentligen möte på jobbet men där fick jag inte riktigt till det i mitt veckoschema så det missade jag.

Tisdag hemmakväll med snuvig barn- annars hade det blivit supersportis

Onsdag bokcirkel, god mat och massa prat med bästa gänget

Torsdag biokväll med fackförbundet och en massa trevliga kollegor. Såg All inclusive.
Har ni inte sett filmen så kan jag rekommendera den. Många skratt blev det. En riktigt feel good film ( lite sorglig också).

Och nu är det fredag! Ha en riktigt trevlig helg! Det tänker jag ha!

Av mysmammansblogg - 18 november 2017 08:26

Två av fem är genomförkylda. Hoppas på att klara mig. Den här helgen blir till att ta det lugnt och kurera sjuklingar.
Kanske hinner jag iväg ner till stan en sväng. Känner att jag vill komma igång lite med julklappar. Gillar inte att trängas med mycket folk och nu lär det väl bli mer trängsel på stan för varje helg som går.

Av mysmammansblogg - 12 november 2017 20:46

Ytterligare ett år äldre och många fler erfarenheter rikare! Underbart!
Firat med familjen och känner mig så tacksam för alla grattishälsningar, fina meddelanden, presenter och allt firande. Tack alla fina människor runtomkring mig!
Nu siktar vi på minst lika många fina år till! Ta inget och ingen förgivet, ta vara på dagarna efter bästa förmåga. Njut av livet - Kram!

Av mysmammansblogg - 11 november 2017 21:32

Nu har vi firat våra pappor, veckostädat, bakat, haft tvättstugetjänst och slutligen landat i soffan med varsin padda/telefon. Vilopaus.
Gårdagens fest blev lyckad: Började med trevlig förfest med härliga kollegor, många skratt, gott att äta och dricka. Vidare till stora festen för mer mat och dryck, mingel och dans.
Imorgon blir det lite mer festligheter. Fullspäckat schema denna helg. På hösten lyckas vi verkligen fylla våra helger. Intensivt, härligt och roligt! Fånga dagen!

Av mysmammansblogg - 10 november 2017 14:28

Dax för årets jul/personalfest ikväll. Tema glitter och glamour.

Just nu känner jag mig inte alls särskilt glittrig eller glamourig. Är bara såååå trött. Känner mig snarare som en tröttmössa med tunga ögonlock och svullna påsar under ögonen. Tjoho så festligt!
Sitter och laddar med en kopp te och eftermiddagsmacka tillsammans med minstingen. Ska snart speeda upp tempot och leta fram något glittrigt eller glamourigt att ta på mig. Skära upp lite melon och skölja vindruvor. Känns passande att ta med som tilltugg till förfesten med tanke på min profession ?
Blir säkert jättetrevligt, räknar med att runda av skapligt så tänker inte bli långrandig på festen. Upp tidigt imorgon och ta vara på den lediga helgen!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards