Alla inlägg under februari 2018

Av mysmammansblogg - 25 februari 2018 10:19

Saknar det redan! ? Igår stog vi på skidor så här dags. Spenderat en vecka i fina Idre. Stundtals ganska kallt men helt ok ändå. Det finns ju värmestuga!
Tror minsann att vi kommer att komma tillbaka. Bra backar för mini att lära sig i och svåra för de som vill.

Av mysmammansblogg - 15 februari 2018 20:41

Märkligt att jag inte kan gå på ett klädparty utan att köpa något. Den här gången var jag inställd på att bara titta. Men , den där kavajen/jackan som såg intressant ut i katalogen var ju väldigt fin i verkligheten. Så ...nu har jag börjat fylla på i sommargarderoben :)

Av mysmammansblogg - 15 februari 2018 00:29

Varför ska jag krångla på detta viset? När jag vet att jag verkligen behöver gå upp tidigt för jag har ett tidigt morgonmöte så går det bara inte att somna. Detta för naturligtvis med sig att jag kommer somna seeeeent och sedan känna mig helt slut när klockan ringer om några timmar. Suck så tråkigt!

Av mysmammansblogg - 14 februari 2018 18:29

Lunchade ute på altanen idag. Var riktigt mysigt även om det från början inte var särskilt planerat. Glömde helt enkelt nycklarna hemma imorse. Allt löser sig, fick min lunch (köpte med mud sallad från ica) och frisk luft på köpet. Lite kyligt men hade mössa och vantar ?

Av mysmammansblogg - 13 februari 2018 20:51

Det var länge sedan jag tog kväll så tidigt som idag. Iallafall i friskt tillstånd. Men känns riktigt bra och mysigt att krypa ner i sängen redan kl 20.30 på kvällen. Tänkte läsa lite men misstänker att jag kommer somna ifrån boken ganska snart. Är helt enkelt väldigt trött ikväll.
Inte bara jag som är trött för den delen. 14 åringen har också gett uppför ikväll och gått och lagt sig. Det hör inte till vanligheterna att någon av tonåringarna går och lägger sig innan kl 22! Han är visserligen lite krasslig. Förkyld med envis hosta och har varit på utflykt med skolan till Linköping hela dagen. Det tog på krafterna. Hoppas att vi alla vaknar utvilade och friska imorgonbitti.

Av mysmammansblogg - 11 februari 2018 19:48

Frusen och burrig. Snart dax för lite bastubad för att få upp värmen igen. Några galningar här hemma passar på att rulla sig i snön också. Där går gränsen för mig. Nöjer mig med att basta vanligt :)

Av mysmammansblogg - 9 februari 2018 16:20

Varit på besök hos optiker idag. Det blev dyrt. Plötsligt behövde jag visst två olika par glasögon.      Både terminalglasögon och progressiva för hemmabruk. What!? Bara så där!

Inte lätt att hitta bågar. Finns många fina att välja på. Tur att det finns en duktig säljare som hjälper till att guida i djungeln av alla stilar och modeller på bågar.

Av mysmammansblogg - 7 februari 2018 20:16

Inte varit i form sista dagarna. Barnen snuviga. En hemma från skolan. Kanske något som är på väg att bryta ut?
Pausat från träningen i tre dagar nu. Hoppas på snar bättring.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards