Alla inlägg den 5 februari 2013

Av mysmammansblogg - 5 februari 2013 13:30

Idag har vi haft besök av en av mina barndomsvänner och två av hennes barn. En liten skrutta på två månader och ett bustroll på 2 år. Småprinsarna lekte hela fm. Vid lunchdax gick orken och energin ur min lillprins så totalt. Efter lite lunch framför datorn ;) somnade han i vagnen innan vi hunnit fram till brevlådan.


Lillprins bus får passa på att sova nu för i em går allt på löpande band (hoppas jag) Köttfärspiroger ska förberedas till kvällen, mellanbror har läsläxa, storebror har matteläxa och därefter bär det av till kulturskolan med storebror. Han får sedan hämtas av pappan som får jobba över en stund och sedan åka direkt till mellanbrors dans och sång uppvisning som hans klass tränat in i vinter. Lillebror, mellanbror och mamma ska då ha hunnit äta kvällsmat, byta om och förhoppningsvis kommit i tid till föreställningen där familjen sammanstrålar. Hej hopp, en fartfylld em för familjen! Hoppas allt går i lås nu och ingen sätter sig på tvären eller får lust att göra tvärtemot ;)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards