Alla inlägg den 13 februari 2013

Av mysmammansblogg - 13 februari 2013 10:59

För första gången under den här barnledigheten har jag idag kännt mig uttråkad:( Har inte haft lust att tvätta, städa,diska, laga mat och allt det där vanliga men heller inte haft något annat för mig heller :( Så tråkigt! Lillprinsen har nog kännt samma sak, tråkigt med en mamma som inte vill leka ;) Ledsamt och otåligt blev det idag. Nu sover han lunchsömn.


Nej, det här går inte för sig. Måste planera in någon aktivitet imorgon. Fredagen är redan bokad :) Längtar till våren och sommaren då vi kan vara ute på ett helt annat sätt. Gå ner till badet, lekparken eller bara busa på tomten. Är lite bökigt och otympligt att vara ute i all snö. Lillprinsen vill inte gå med skor på fötterna och har svårt att röra sig i overallen. Pulkaåkning går bra men det räcker med pulkapromenaderna till och från skolan på morgonen och em.



Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards