Alla inlägg den 14 februari 2013

Av mysmammansblogg - 14 februari 2013 12:30

Börjar märkas att lillpysen börjar bli stor. Jag älskar böcker och att läsa, har bara inte haft tid och möjlighet förrän... nu kanske? Förra året tänkte jag kanppt tanken på att köpa nya böcker. Eller jo - jag tänkte men insåg att det aldrig skulle hinnas med att läsas något. Så istället för att köpa böcker jag ändå aldrig skulle hinna med hoppade jag över hela förra årets bokrea. Kommer inte att hända i år! Ser så fram emot bokrean, kommer inte kunna hålla mig till den 26 - har redan varit inne och kikat runt på adlibris och bokus. Bara  måste lägga in en  förhandsbeställning ;)

Sen måste jag givetvis ner på stan  också;) Har en bokintresserad son som gärna följer med mamma på bokrean :)

Av mysmammansblogg - 14 februari 2013 12:24

Ops, har visst råkat nalla lite av godiset jag köpt till stora killarna som allahjärtansdagmys. Hoppsan! Men det smakade himelskt gott med lite choklad efter lunchen :) Lite mitt i veckan lyx! Får ta mig iväg och köpa nytt för att fylla på i skålen. Säkrast att vänta till lite senare när  barnen kommer hem. (så det inte tar slut igen)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards