Alla inlägg den 28 januari 2013

Av mysmammansblogg - 28 januari 2013 14:04

Zumbade igår igen. Så kul! Börjar äntligen få in alla steg. Börjar tillockmed känna att, vi kan väl lägga till en ny dans snart?! Vi var bara tre stycken igår. Men vi hade lika kul för det :) Känns som den här terminens grupp blir mindre än förra terminen. Då var vi 8 i gruppen men oftast bara 6-7 åt gången. Skulle gärna zumba fler dagar i veckan men har svårt att hinna med aktiviteter på vardagskvällar. När kvällsmaten är avklarad och undanplockad vill jag gärna hinna umgås med min familj innan alla går och lägger sig.

Av mysmammansblogg - 28 januari 2013 13:51

Har två hjälpsamma killar här idag. Strebror och hans kompis. De går till skolan och hämtar sina bröder nu. Vilken lyx! Lillprinsen och jag kan stanna hemma och luncha under tiden :)


Lillprins bus och jag har varit på en förskola och tittat runt lite idag. Lilleman var morgontrött och inte på strålande humör till en början, blev bättre sen. När vi varit där en stund gav han mig skötväskan och lade sig i knät. Frågade om han var trött och ville sova vagnen, ja det ville han! Fröken blev lite impad att han kunde kommunicera så tydligt och svara så tydligt och "rätt" ;)

När vi gick förbi öppna förskolan på väg hem blev det ett stopp där iallafall. Liam sken upp när han såg öppna förskolan och han ville gärna fika med de andra barnen.

Nu väntar vi in grabbgänget som snart väntas hem från skolan - om storebröderna hittar sina syskon bland alla myllrande barn på skolgården ;)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards