Alla inlägg den 18 januari 2013

Av mysmammansblogg - 18 januari 2013 13:40

Har haft två killar hemma hos mig idag. L och M. Lockade med mig M till öppna förskolan med mutan att han fick ha med sig sin ipad. Det var vara vi och en familj till där. Samma familj som brukar leka med oss på fredagarna :) Mamman i familjen hade med sig 3 av sina 4 killar. Det blev ett helt killgäng! Precis lagom många för att alla killarna skulle våga ta plats och leka, tillsammans och enskilt. Både mina och den andra mammans barn är lite avvaktande och försiktiga i början men efter fikat vågade de ta lite plats och leka med varandra. Vi hade så mysigt, och ipaden låg större delen av tiden nedstoppad i skötväskan. Fanns att göra för storebror också ;)

Så skönt att ta helg nu. Längtar till storebror och pappan i familjen kommer hem. Hoppas på en tripp till IKEA i helgen. Vet inte riktigt hur jag ska kunna motivera familjen som inte gillar att gå i affärer och handla, att åka på shoppingresa för att mamma behöver/vill titta på kläder ;) Kanske vi får försöka leta barnvakt till någon eller några om de absolut inte tänker följa med. Lite svårt då att hitta kläder till den som inte följer med bara ...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards