Alla inlägg den 14 augusti 2018

Av mysmammansblogg - 14 augusti 2018 20:54

Känner mig riktigt nöjd. Förra veckan var jag ute i spåret eller tränade workout hemma fem av sju dagar.

Denna vecka börjar vardagsrutiner med jobb och skola, fritids och barnaktiviteter så nu börjar den verkliga utmaningen att få till träningen i vardagspusslet...
Igår cyklade jag (i mycket lugnt tempo) på jobbet + lite mer intensivt klingar på vägen hem. Det räknade jag som motsvarande powerwalk och fick bli gårdagens träning. Dessutom en kvällspromenad på 3 km under lillebrors fotbollsträning.

Idag var egentligen vilodag enligt mitt tränings schema men eftersom jag vet att morgondagen blir träningsfri så drog jag ett varv i spåret och körde sen 30 min workout. Känner mig nöjd.

Imorgon blir en vilodag från träning. Då ska jag träffa mina mysiga bokcirkel kompisar och prata böcker, prata alltmöjligt, skratta äta och kanske en liten fika. Tjejmys!!!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards