Alla inlägg den 20 augusti 2018

Av mysmammansblogg - 20 augusti 2018 21:30

Träningen tuffar på. Svårare nu när jobb och skola är igång. Tränat mindre ofta kanske var tredje dag istället för varje dag. Kanske är det också en mer rimlig nivå för mig. Men jag behöver kämpa mer för att ta mig i kragen och få till träningen nu. Hoppas på att jag klara att hålla i...
Något som är roligt är att träningen gett ringar på vattnet. Sambon blir sporrad och är som vanligt mer sporrad och motiverad än mig. Han tränar nog fortfarande varje till varannan dag. Äldsta sonen har börjat springa några gånger i veckan + sin vanliga träning två ggr/vecka. Minstingen håller igång via lek + fotbollsträning två ggr/ vecka. Mellansonen smyger ut och tränar med sin pappa någon gång ibland. Inte dåligt!
Nu är vi i gång. Hoppas vi klara att hålla fast nu bara.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards