Alla inlägg den 5 februari 2012

Av mysmammansblogg - 5 februari 2012 09:32

Min kära sambo gillar teknik. Jag är inte lika förtjust i teknik och behöver heller inte vara det eftersom sambon med glädje tar sig an den biten, xbox, tv, fjärrkontroller, telefoner och annat krafs. Eftersom jag har fått lite av träningspanik eller vad man ska kalla det - nyårslöftet ni vet - så blev jag faktiskt lite glad när jag hittade en rolig grej. En träningsklocka eller vad man ska kalla det. Det är ett armbandsur med gps sändare som mäter upp sträckan, tar tid och räknar ut kaloriförbrukning. Efter promenaden, cykelturen eller skidturen kopplar man in den på datorn och får upp statistik och karta över promenadvägarna. Haha, måste erkänna att det faktiskt är lite roligt. Man kan också om man vill koppla till pulsmätaren och en "virituell kompis" som man kan tävla mot. Kommer nog bli värsta träningsfreaket nu   eller inte... Längtar efter min Zumba skiva, den har inte kommit ännu  . Den behöver nog göra det innan jag tappar motivationen igen, nu är jag ju på G!

Av mysmammansblogg - 5 februari 2012 09:26

Så skönt att ha en pigg och frisk familj igen! Det är guld värt! Fortsatt iskallt ute så det får bli inne dag för min och lillpysens del idag också. Men nu längtar vi efter våra långpromenader. Han har varit  riktigt mammig senaste dygnen och sutit som klistrad på mig större delen av dygnet. Sovit bara i korta pass -tror han längtar efter långsömn i vagnen! Imorgon kanske vi kommer ut en sväng.


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards