Alla inlägg den 2 februari 2012

Av mysmammansblogg - 2 februari 2012 10:58

Skulle ju få bort de sista gravidkilona genom dagliga promenader och undvika fikabröd ;) Hehe . Kan bara konstatera att jag har iallafall inte gett upp ännu. Promenaderna är inte dagliga men ökande i frekvens och längd.     Konditionen har blivit bättre - orkade ju med nöd och näppe runt långrundan i rask takt med min hurtiga promenadkompis C! Midjemåttet har faktiskt minskat lite, tjoho!   Vågen måste det vara fel på, mohaha för trots mina ansträngningar har den bara visat ner ett halv kilo. Måste nog köpa ny våg ;)

Av mysmammansblogg - 2 februari 2012 10:47

  Idag är det en så fin dag! Solen skiner och jag blir bara så sugen på att vara uppe i fjällen och åka skidor! Lite kallt bara, - 12 just nu. Ska försöka få till en promenad efter lunch, även omdet bara blir en kortis. Får se hur M mår först bara. Men läget verkar vara ganska stabilt just nu

Av mysmammansblogg - 2 februari 2012 10:37

Haft det lite hektiskt ett tag nu. Har provat på hur det är att vara nästan ensamstående till tre barn varav ett spädbarn under dryga veckan. Puh! Beundrar alla ensamstående hur de orkar/hinner med. Först var sambon iväg på skidresa i 4 dagar, sen när han kommer hem blev han sjuk! Så det var bara att hålla ställningarna - skjutsa, hämta, mata, laga mat, söva, se till att väskor är packade, badbyxor med till rätt kille rätt dag, läxor, städa, plocka och allt annat som ska fixas med. dessutom ska allt passas in med mat och sovtider för lilleman. Känner mig lite lagom trött nu. När nu sambon blivit frisk har M insjuknat, hm trodde/hoppades att vi andra skulle klara oss den här omgången.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards