Alla inlägg den 22 januari 2012

Av mysmammansblogg - 22 januari 2012 21:11

Snart dax för dop. Osa datum i veckan. Fick ett ryck ikväll och slängde ihop en smörgåstårta till sambon och mig. Kände att jag ville provbaka en gång innan. Blev riktigt saftig och god. Men, garneringen måste jag öva lite på. Är bättre på grovgörat än själva finliret ;)

Av mysmammansblogg - 22 januari 2012 12:09

Hade en mammalyxkväll igår. Tog ett härligt varmt bad med lukta gott, tända ljus och egentid! Passade sedan på att basta också när jag ändå var igång. Det var lääänge sedan jag bastade sist, skulle tro att det var innan jag blev gravid. Det här måste göras om - tidigare än om ett år ;)


Idag fortsätter vi med lyxlunch hemma hos mamma och pappa. Så skönt att slippa laga mat ibland! Ska inte klaga - låter som att det alltid är jag som lagar mat och så är det ju inte, men extra lyxigt att bli bortbjuden så ingen av oss behöver stöka runt i köket :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards