Alla inlägg den 8 mars 2018

Av mysmammansblogg - 8 mars 2018 19:55

Ha ha. Det blev som jag misstänkte. Tränade flitigt i början, sedan hände något - kommer intogs ens ihåg vad. Förkylning? Stressad vardag? Har ingen aning...
Träningen tog iallafall slut. Så typiskt mig.

Men så kom ett sms igår. En träningsvillig kompis som ville ha med mig på ett pass. Min första tanke var: oh nej! Shit vad jobbig hon är, vad ska jag nu hitta på.
Svara de att jag behövde tänka påsk till idag. Imorse hade jag tänkt klart. Så klart jag skulle med. Det är ju roligt att träna! Och känns bra efteråt! Så jag kom iväg! Tjoho och klapp på axeln. Har tränat ett 60 min pass med enormt mycket konditionsträning. Sitter nu och pustar ut. Känner mig så nöjd och försöker samla energi för att ta mig in i duschen. Känner mig helt slut!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards