Alla inlägg den 5 februari 2015

Av mysmammansblogg - 5 februari 2015 19:29

Åh vad jag gillar torsdagskvällar nuförtiden. Mina nya myskvällar. Arbetsveckan är slut och har en sovmorgon att se fram emot. Känner mig härligt avslappnad. Sambon hemma igen efter att ha varit bortrest med jobbet två dagar. En trött lillebror i pappans knä och stora killarna + en kompis spelar och grejar på sina rum. Saknas bara ett glas vin och en semla! Men det finns inte hemma så kanske till imorgon...Eller kanske inte med tanke på mitt nya liv utan fikabröd ;) Går så där men lyckas iallafall hålla mig borta från onyttigheterna på vardagarna :)

Av mysmammansblogg - 5 februari 2015 06:54

Vabbruari är här. Märks på jobbet. Många som söker hjälp. Personal är sjuka och personalens barn är sjuka. Hoppas på en skaplig dag och att kunna komma hem i tid. Bara att kavla upp ärmarnq och ta tag i dagen.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards