Alla inlägg den 4 februari 2015

Av mysmammansblogg - 4 februari 2015 19:19

Är hittills nöjd med min insats. Målet från början var att komma igång och även försöka hålla kvar träningen. Började med ett pass i veckan och det har funkat fint. Enda gången jag hoppar över var trettondagsafton och då berodde det på att det inte fanns några pass efter kl 15 och jag jobbade till 17. Annars så har jag troget masat mig hemifrån till träningen varje måndag. Är sugen på mer. Kan absolut tänka mig att träna två gånger i veckan men logistiken går inte ihop. Svårt vara hemifrån 2 kvällar/ vecka. Tiden räcker inte till. Kanske att jag kan få till det ett helgpass framöver? Blir lättare i vår, då ska jag komplettera med löpning 1-2 kvällar. Smidigare och lättare eftersom jag inte behöver vara hemifrån så länge per pass då. Ett vanligt friskispass betyder 2 timmar hemifrån per timme träning. Men visst mår man bra av träning! Piggare och gladare blir man.
Snart börjar ett pass för mindre barn där föräldrar är med. Ska ta med lillebror och se om han gillar att gympa också.

Av mysmammansblogg - 4 februari 2015 17:44

Har ett fantastiskt roligt, lärorikt, spännande och givande jobb. Men det kan också vara ledsamt, intensivt, och allvarsamt. bland får vi slita hårt. En klar fördel med det lilla sjukhuset är att många har jobbat ihop och känner till varandra och dess olika funktioner/specialiteter. Teamwork! Tror att mitt jobb hjälper mig att vara ödmjuk i livet och uppskatta saker som är självklara i mångas ögon. Är så tacksam för mina fina välmående barn! Ta hand om er och varandra!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards