Alla inlägg den 20 mars 2012

Av mysmammansblogg - 20 mars 2012 18:39

Var iväg på babysång idag.   Så mysig babysång - det är lite annorlunda sånger och ledaren har med olika rörelsemoment och andra upplevelser i programmet. Det är allt ifrån såpbubblor   till tända ljus, flyga flygplan med barnen och annat mysigt. Passade på att bjuda på oreos choklad kex i fikapausen. Har några kakor kvar, kanske är arbetskamraterna fikasugna? Ska försöka hitta en lucka i mitt fullspäckade mammabarnledighetsschema :) Det är svårt att få timmarna på dagarna att räcka till ibland -så mycket vi vill göra!


Igår blev det storkok babymat här hemma. Rotmoset är fortfarande favorit så det blev lite till av det. Ärtor tycker jag är väldans gott så det blev endel ärtpuré också. Dax att lägga till lite kött/fisk snart så det fick bli kycklinggryta också. Idag eller imorgon ska jag göra kalvköttsgryta och köttfärsröra. Fisk väntar jag lite med.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards