Alla inlägg den 16 maj 2015

Av mysmammansblogg - 16 maj 2015 21:41

Detta program gillar jag. Ser det inte ofta för jag glömmer bort det. Oj vad jag kunde mycket idag! Men hjälp, mina barn kunde inte frågan om mästerkatten i stövlarna! Dax att leta fram bröderna grimms sagor och andra klassiska berättelser. Det måste väl ändå ingå i allmänbildningen! Stackars barn vad de ska få höra på en massa spännande sagor... Nu slipper de inte inte undan ;)

Av mysmammansblogg - 16 maj 2015 21:36

Som vi längtat efter att komma iväg en sväng med husvagnen. Nu äntligen var det dax. Vi drog iväg på torsdagsförmiddagen och intog en campingplats i Vimmerby. Fredagen tillbringades på Astrid Lindgrens värld fram till kl 15 ungefär. Precis lagom mycket folk och perfekt parkväder! Vi fick minsann lite färg på näsorna allihopa. Lyckad utflykt som även de stora barnen uppskattade.

På kvällen mötte vännerna upp på campingen. Så roligt med trevligt sällskap! En myskväll tillsammans i husvagnen blev det!

Nu sover minstingen gott i sin säng. Nybadad och insmord med diverse olika salvor. Inte helt optimalt att åka iväg på campingsemester mitt i värsta pollensäsongen med alla salvor kvar hemma i huset...Men man lär av sina misstag. Nästa gång glömmer vi INTE salvorna hemma! Det är framförallt ögonen som bråkar men det ser redan bättre ut efter intensiv insmorning x flera under em samt efter kvällsbadet.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards