Alla inlägg den 3 maj 2015

Av mysmammansblogg - 3 maj 2015 22:08

Mycket städ och tvätt. Visserligen skönt att ha det gjort. Men sen blev det lite trevligheter med grillkväll med goda vänner. Som grädde på moset så kom solen fram igen och värmde gott en stund på kvällen.

Av mysmammansblogg - 3 maj 2015 11:29

Blev ingen camping i helgen. Kallt och trist väder i fredags och igår. Idag bättre men eftersom vi behövde förbereda inför nästa helg blev vi hemma.

Jag är ingen hemma människa. Endel gillar att vara hemma utan att ha något inplanerat men jag är inte en av dem. Fy så tråkigt! Jag gillar bäst att göra saker, iallafall ha något litet inplanerat varje dag. Behöver inte vara stora märkvärdiga saker. Har jag inget inplanerat - inget litet mål med dagen blir jag snabbt uttråkad och håglös. Känns inget roligt att tvätta, städa, plocka när man inte ser någon kommande " belöning" som besök, shoppingrunda, lekdate eller liknande. Brukar försöka hålla någorlunda efter med städ/ tvätt på vardagkvällar för att slippa offra hela helgerna till detta.

Har två tråkgrejer att " se fram emot" idag. Tvätta bilen invändigt och tvätta lillebrors vagn. En sak till, städa ur husvagnen och förbereda för säsongen. Det är visserligen ingen tråkgrej. Tvätt och städhelg med andra ord :(

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards