Alla inlägg den 8 maj 2015

Av mysmammansblogg - 8 maj 2015 11:42

Brukar ha bra koll på läxor och uppgifter som ska fixas/ tränas / tragglas/uppmuntras. Särskilt till mellanbror som behöver en veckoplanering för att allt ska hinnas igenom. Men den här veckan har tjatmamman visst tagit paus ;) Veckobrevet lyckades försvinna redan i torsdags förra veckan och därmed hela denna veckas läxplanering. Orkade bara inte tjata och gnata denna vecka så vi har legat lågt. Resultatmässigt katastrofalt men tjatmässigt helt ok!
Ja ja, man kan inte vara supermamma jämt. Nya tag nästa vecka. Bara en månad kvar till sommarlovet!

Av mysmammansblogg - 8 maj 2015 11:33

Hälsade på världens sötaste lilltjej igårkväll. Snart tre veckor gammal och helt bedårande förstås! Extra kul att det är en liten tjej, både mamman och jag har en hel drös pojkar vardera så nu får jag äntligen frossa i rosa! En riktigt söt liten godbit. Så klart att pojkar också kan ha rosa, en av mina hade faktiskt rosa som favvofärg ett tag under förskoleåldern men det ÄR roligt att köpa flickkläder! Finns så mycket fint!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards