Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av mysmammansblogg - 22 augusti 2013 12:17

Usch! Tredje dagislämningen idag. Första med tårar och skrik :( Det som känndes bra var iallafall att det mest lät som ett "vanligt" protestskrik. Inte det uppgivna eller hysteriska, dessa fasar jag för...Givetvis hade jag hoppats på en sådan bra lämning som det var igår- plut med munnen men iallafall ett accepterande och en liten handvink för att sedan strosa iväg till leksaksboden på gården.


Känns så tråkigt att behöva lämna bort hoonom, när jag vet att han gärna hade varit hemma med mig. Och framförallt- jag vill vara med honom! Imorse sade han; nej dasis, tott! vilket betyder nej, jag vill inte gå till dagis idag. Jag är trött.


En dag kvar, en kortis. Planen är att han ska vara där mellan 9 och 12 imorgon. Sedan tar vi helg! Då ska vi samla energi inför nästa vecka och första riktiga förskoleveckan.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards