Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av mysmammansblogg - 19 augusti 2013 23:06

Kanske mest en mammamiss men kanske lite hyss också :) Tvättmaskinen började klonka så konstigt strax efter att jag startat den... Hm, panikkänsla - mobiltelefonen?!?... var min första tanke. Visste att mellanbror varit iväg till en kompis och haft mobilen med, och nu låg hans shorts i tvättmaskinen. Efter en supersnabb mobiltelefonsletning hittade jag alla mobiltelefoner så nej! ingen mobiltelefon iallafall! Puh!

Men en liten vattenpistol hade visst råkat hamna i tvättmaskinen fick jag berättat för mig, såg jag inte den?! - den hade ju legat i maskinen redan innan jag började lassa in....Kan gissa mig till vem som är skyldig. Mammas lilla busiga hjälpreda hade visst glömt den där. Nu är den iallafall ren!


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards