Alla inlägg den 23 januari 2018

Av mysmammansblogg - 23 januari 2018 19:07

Träningsdag nr 7. Kändes ganska motigt att starta datorn för att förbereda dagens träning. Trött, frusen och lite omotiverad. Kan inte säga att jag blev direkt ledsen när jag såg att dag 7 är vilodag enligt träningsschemat   

Vilodag motiverades med att undvika överansträngning och skador. Han jämförde med när man som liten får en blomma som man vattnar varje dag för att få den att växa. Tillslut blir den övervattnad och mår inte så bra.   Den behöver torka upp lite emellanåt för att må bra. Likaså behöver våra muskler återhämtning och vila ibland för att leder, senor och muskler ska hänga med och inte bli överansträngda eller skadade.

Tjoho! Fick plötsligt en myskväll med bokläsning och kanske tillockmed ska unna mig ett varmt bad    

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards