Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av mysmammansblogg - 16 augusti 2015 22:44

Åh har visst lite jobbångest ändå... Förra veckan var så soft på så vis att man bara gjorde det som krävdes för stunden och dagen. Behövde inte planera för dagen efter. Lite lyxigt att det fanns någon som "tar över" när man slutade för dagen. Nu ska det bli himla skönt att jobba på hemmaplan, absolut - men det finns en hel del som behöver fixas med förutom det som "dyker upp för dagen". Jag vet att jag inte kan göra mer än jobba och göra mitt bästa. Ingen idé att stressa upp sig innan för det blir aldrig som man tror iallafall. Men just nu har jag lite svårt att komma till ro och sova. Inte trött alls! Vilket jag definitivt kommer att vara imorgonbitti när klockan ringer. Ska få upp två av tre barn imorgon också. En till förskola och en till skolan. Storebror har turen att få ha sommarlov ytterligare några dagar.

Av mysmammansblogg - 16 augusti 2015 09:52

Mysig kväll ute i kompisars sommarstuga. Kräftor i massor och tacopaj. Fint väder men nu börjar höstkänslan smyga sig på framåt kvällen. Det blir kallt på nätterna. Endast 12 grader när vi traskade därifrån inatt. Hade sådan tur att en av parens ena son ställde upp som skjuts. Vi fick åka bil både dit och hem. Uppskattas verkligen. :)

Barnen sov hos mormor och morfar så snart ska vi åka och hämta hem dem. Andra gången minstingen sover borta. Han var så uppspelt över det igår. Både ville och inte ville sova borta. Som tur är följde båda storebrorsorna med och gissar på att han sov mellan dem inatt :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards