Alla inlägg den 12 augusti 2015

Av mysmammansblogg - 12 augusti 2015 21:17

Lilleman har ju blivit stor och börjat på storbarnsavdelningen. Det innebär spännande utflykter och andra små äventyr. Som han har längtat. Idag skedde den första utflykten. Barn och fröknar promenerade ner till biblioteket i centrum. En ganska lång promenad för småknattar. Men det hade gått så bra. De fick åka buss hem så de hann med lunchen. Lycklig liten kille som somnade redan kl 19.15 ikväll. Imorgon är sista dagen på förskola för den här veckan. Sen får han helg och jag också. Då har jag gjort mina pass i storstan ;) för den här gången. På måndag slipper vi pendla och får jobba vidare på hemmaplan! Ska bli så skönt att jobba "hemma" men lite annorlunda och tomt eftersom vi ändrar om i personalstyrkan. Önskar min bästa H stort lycka till på nya jobbet. Kommer gå galant för du är en riktig pärla! En ny medarbetare får vi hälsa välkommen och likaså en ny chef.

Av mysmammansblogg - 12 augusti 2015 18:03

Känns som klubbor just nu. Tycker inte att jag gått särskilt mycket idag men tydligen tillräckligt för att benen ska kännas tunga och svullna.
Har precis slagit mig ner i soffan med trötta lillebror. Vi väntar på lite kvällsfika med varm ostkaka och sylt.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards