Alla inlägg den 25 juli 2014

Av mysmammansblogg - 25 juli 2014 15:34

Nyss hemkommen efter en liten tripp på 4 dagar med husvagnen. Som alltid skönt att vara hemma men den här gången vet jag inte riktigt om vi gjorde rätt val. Så varmt! Just nu 33 grader ute på norrsidan och 29 inne i huset. Och ingen sjötomt! Va? Här har man varit bortskämd med husvagnslivet och Östersjön att svalka sig i några meter från vagnen. Ingen av mina killar bönar och ber om att få åka till stranden precis, de föredrar dataspel, kompischat och hänga hemma. Under campingsemestern badar de men de är inga riktiga blötdjur då heller. Lillebror är väl den som kan tänkas följa med sin stakars mamma ner till badet för ett dopp...Får ta lillskrutt med mig i kväll. Nu är det för varmt att ens förflytta sig till badet. Puh! Fläktarna startade och jag har redan hunnit svalka mig i duschen en gång sedan hemkomst. Stackars alla gamlingar! Så som jag lider i värmen vad gör då inte dom?! Hoppas luftkonditionering och extrafläktar fungerar på alla Sveriges äldreboenden!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards