Alla inlägg den 16 april 2014

Av mysmammansblogg - 16 april 2014 05:25

Gillar att resa men är inte det lättaste att få nattro i annan säng. Lillebror i familjen har svårt att komma till ro och sover oroligt. Han sover som bäst/ lugnast när han får sova hos mig. Vilket han får - konsekvensen blir att jag inte kan sova. Det är varmt och framförallt trångt. "Sover" på yttersta kanten av en 90 säng medan lillebror tar upp mer än halva sängen. Får väl några timmars sömn men inte tillräckligt. Hade dock inte varit bättre om jag sovit någon annanstans. Isåfall hade jag fått springa jojo mellan lillebrors och min säng pga ständiga nattliga uppvaknanden och ledsamhet. Då hade humöret inte varit på topp! Nu är jag bara trött och vaken. Inte sur och ingen ledsen lillebror. Detta är trots allt bästa lösningen men det ska bli så skönt att få sova en hel natt ordentligt när vi kommer hem igen.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards