Alla inlägg den 12 april 2012

Av mysmammansblogg - 12 april 2012 15:46

Varterfter lillebror växer och blir större minskar hans sömnbehov   . Har därför inte så mycket tid över till bloggande längre. Sedan påskhelgen har dagssömnen minskat till en halvtimmes lur på fm och en knapp timme på em. Ibland blir det en liten powernap på 10-15 min under kvällen också. Finns endel att fixa med under sovtiderna eftersom lilleman är måttligt road av att vara i tvättstugan med mig när han är vaken. Diskmaskinen är visserligen lockande, men där vill jag inte så gärna ha hjälp än på några år ;) 


Har introducerat kvällsvälling. Går sakta framåt. Första kvällarna tog han 20-30 ml, senaste kvällarna mellan 40 och 60! Den välling som gått bäst är sempers milda mjölkfria havrevälling. 


Just nu är det påsklov för stora killarna. Har hittills hunnit med en storröjning i A:s rum och ikväll plabnerar jag att fortsätta med M:s rum. Så skönt det ska bli när det är klart! Tänker lite förebyggande här. L är redan nu nyfiken på och vill gärna vara i stora killarnas rum. Allt smått får hoppa upp på de övre hyllorna. 


Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards