Alla inlägg den 14 november 2012

Av mysmammansblogg - 14 november 2012 11:56

Idag är faktiskt första dagen som M fick gå med stora kliv till skolan. Vi brukar som de flesta andra barnfamiljer ha lite småbråttom på morgnarna när alla ska samsas om badrummet och hinna iväg till skolan i tid. Imorse var vi så pass sena att när jag slängde blicken mot klockan insåg att om M skulle hinna i tid till skolan (började om 5 min) så skulle han få gå själv med raska steg! Lillebror kröp runt i blöja och ville inte bli fångad för att få på sig kläder och själv hade jag just kommit ur duschen. Ops! Riktigt dålig planering i morse med andra ord. Vet inte riktigt när eller vad det var som rubbade de dagliga rutinerna. Vi brukar hinna till skolan med 5 min lektidsmarginal och då i lugn promenadtakt dit. Hoppas det gick bra för M och att han kom i tid! Imorgon är en annan dag och då är vi på banan igen ;)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards