Alla inlägg den 22 februari 2019

Av mysmammansblogg - 22 februari 2019 14:48

Idag tog jag ledigt så lillebrorsan också skulle få en ledig dag på sportlovet. Inte för att det gått någon nöd på honom. Han har varit på fritids och de har hittat på många olika roligheter hela veckan:

I måndags pyssel i biblioteket, tisdags bussutflykt till annat fritids utanför stan med hamburgegrillning och lek med andra barn, onsdag promenad till stora sporthallen med allaktivitetsdag dvs fick prova många olika sporter inklusive bowling, igår sportdag i skolans idrottshall tillsammans med ledarna.

Idag känner jag att vi med gott samvete kan ha en lugn hemmadag :)
Storebror är ivägskjutsad för lan med sina kompisar, mellanbror softar på sitt rum med en massa serietittande blandat med teoripluggning för moppekort, lillebror har jag just följt till kompisen för lite lek.

Blir alltså lite egentid för mig med bokläsning. Inte så tokigt faktiskt.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards