Alla inlägg under februari 2018

Av mysmammansblogg - 5 februari 2018 11:45

Känner mig så tillfreds och nöjd. Solen skiner, snön gnistrar. Det är visserligen skitkallt och kölden  nyper i både näsa, händer, benen och hela mig. Men visst är det härligt med vintern när det är så här vacker!

Ser fram emot lite skidåkning så småningom. Har nu även slagit på stort med något alldeles extra att se fram emot. Har bokat en resa till solen och värmen. Det ligger visserligen låååångt fram i tiden men jag glädjer mig redan nu. Har inte varit iväg på sådan resa på länge. Kanske 10 år sedan sist? Så det känns verkligen som något extra lyxigt.


Av mysmammansblogg - 2 februari 2018 21:55

Efter två nätter med "nattjobb" dvs legat och klurat på några lösningar istället för att sova (ofrivilligt och totalt ineffektiv) - så ser jag fram emot en helg med riktigt mycket kvalitetssömn. Godnatt och sov så gott. Hoppas ni alla får en bra nattsömn.

Av mysmammansblogg - 1 februari 2018 22:20

Familjehelg när alla är hemma!. Ser fram emot det. Sovit dåligt inatt också så ledighet och förhoppningsvis lite god sömn kommer göra gott.
Hoppas på en behaglig jobbfredag och att jag kan gå hem i skaplig tid.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards