Alla inlägg den 25 januari 2018

Av mysmammansblogg - 25 januari 2018 21:07

Igår valde jag att gå på ett corepasscorepass stället för att fortsätta med träningsfilm för dag 8.
Oh shit pommes frites vad jag har dåligt med muskler i kroppen. Eller nästintill obefintliga magmuskler skulle jag snarare säga. "Alla andra" känns så himla starka och smidiga. Sen kommer klumpeduns = jag ; som behöver ta pauser, får dra sig upp med armkraft istället för magkraft vid situps. Oj oj - här finns förbättringspotential!
Känner mig lite besviken och nedslagen efter passet men vad sjutton. Jag är ju där för att träna upp mig, inte för att kunna allt från start. Dessutom är nog inte "alla andra" vältränade och smidiga. Jag var ju så fokuserad och utmattad att jag hade fullt sjå att spana in ledaren. Skymtade bara " alla andra" i periferin.
Idag tog jag dock upp träningsprogram meter hemma igen. Dag 8 check!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards