Alla inlägg den 14 februari 2017

Av mysmammansblogg - 14 februari 2017 23:29

Har idag föreläst, eller informerat mina arbetsplatskollegor om allergi. Hoppas det gav något matnyttigt de kan ha användning av så jag inte slösade för mycket med deras tid?
Lite knepigt att föreläsa för andra professioner och få det intressant utan för mycket fackspråk och med en inriktning anpassad för bra elevvård. Ja ja träning ger färdighet och det är ju ett gyllene tillfälle att sprida information till all skolpersonal.

Nu väntar ytterligare tre välfyllda och roliga arbetsdagar innan sportlovet.

Har mycket roligt att se fram emot i arbetslivet just nu. Nästa vecka väntar spännande planeringsdagar. Längre fram i terminen väntar roliga och lärorika utbildningsdagar och en massa roligt elevarbete. Tror jag har världens roligaste jobb! Har aldrig ångrat min utbildning till barnsjuksköterska! Det finns så många möjligheter och utvecklingsområden att jobba vidare med :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards