Alla inlägg den 21 februari 2017

Av mysmammansblogg - 21 februari 2017 21:40

Hemma efter två intensiva och innehållsrika och härliga planeringsdagar på Sandvik konferens.
Sov nog inte så bra som jag trodde. Känner att jag är ganska trött ikväll.
Har hunnit med en plock och städrunda efter hemkomst. Imorgonkväll kommer ett gäng härliga brudar över på bokcirkel. Min tur att vara värdinna. Ska bli så roligt att träffas och diskutera böcker och livet i stort :)
Ett härligt gäng kvinnor i mixade åldrar och yrkesproffessioner. Brukar bli levande och livliga diskussioner.

Av mysmammansblogg - 21 februari 2017 06:41

Uppe med tuppen. Snart dax och njuta av en härlig frukostbuffe.
Har planeringsdagar och gårdagen var intensiv men mycket effektiv. Idag väntar ytterligare en innehållsrik arbetsdag. Grupparbete och sedan sammanställning av uppdateringsarbete med handboken. Ska bli klart idag så snabbt tempo behöver vi ha.

Mitt viktklubbprogram går lite så där under dessa dagar. Svårt räkna kalorier när man inte tillagat maten. Dessutom mycket extra kalorier...Uppskattade till minst 500 för många under gårdagen och blir troligen något liknande idag. Får kompensera med att köra typ 6:1 denna vecka och ha torsdag som svältardag....Nej, vi går se - kanske nöjer mig med att konstatera att ibland blir det så .

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards