Alla inlägg den 20 december 2016

Av mysmammansblogg - 20 december 2016 18:07

Imorgon eftermiddag börjar jullovet för eleverna. Många har fritids men lektionerna tar paus.
Jag jobbar på in i det sista. Bara en bokad tid imorgon och resterande del av dagen finns möjlighet till spontanbesök.

Har en hel del administrativt att pyssla med i slutet av veckan. Kallelser ska skrivas och skickas ut, vacinationsplanering, boka skolläkarmottagning, föräldraåterkopplingar, remisshantering, boka väntelista, kopiera material, journalrekvirering mm, mm. Vet inte riktigt hur allt ska hinnas med men det löser sig nog. Har iallafall lagt in om semester i mellandagarna. Då tänker jag vara hemma, ledig och bara vara :)

Lillebror har startat nedräkningen till ledigheten. Har minsann uppmärksammat att storebrorsorna går på lov imorgon och får vara hemma mer än han...Får se om jag lyckas få dem att hämta hem lillebror lite tidigare från dagis någon dag ; )

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards