Alla inlägg den 28 juni 2015

Av mysmammansblogg - 28 juni 2015 20:50

Laddat upp med te och näsdukar i tvsoffan med stora killarna. Tillbaka till framtiden 3. Har blivit smittad av lillebror och är förkyld. Hoppas på att må bättre imorgon. Får kanske hålla mig i telefonhytten på jobbet imorgon. Isolerad från omgivningen ;)
Lite te med honung så ska jag nog va iordning till imorgon. 4 dagar kvar! Sen har jag absolut inte tid att vara sjuk ;) Lillebror är redo för förskola igen.

Av mysmammansblogg - 28 juni 2015 13:04

Här är några av plantorna. Riktigt mysigt att kunna sitta inne hos plantorna och ta en fika:)

Av mysmammansblogg - 28 juni 2015 13:02

Uterummet är nu verkligen fullt av de frodiga tomatplantorna. De växer så det knakar :) Gurkplantan som var så liten och ynklig när den inhandlades har nu växt om mig för länge sedan. Tomatplantorna är snart lika långa som mig. Bara paprikaplantorna som växer i lite mer blygsam takt. Spännande att se om/ vad de ger för skörd. Några tomater har det kommit iallafall. Verkar vara några gurkor på gång också. Måste kanske få bli ett riktigt litet växthus till nästa sommar. Vi får se.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards