Alla inlägg den 13 mars 2015

Av mysmammansblogg - 13 mars 2015 19:54

Minstingen har varit feberfri hela dagen. Tröttare än vanligt men det är ju inte särskilt konstigt efter att ha haft svängande feber i mer än en vecka. Aptiten har ännu inte kommit tillbaka och då är det klart att energinivån är låg. Hoppas på att febern håller sig borta nu så vi inte får ytterligare bakslag. Hostan kvar men klart förbättrad. Nu hostar han mest strax efter uppvaknande och någon gång på natten.

Storebror är också feberfri från lunchdax men fortsatt halsont.

Vi andra hållet oss än så länge friska. Håller tummarna för en helt frisk familj innan helgen är slut.

Av mysmammansblogg - 13 mars 2015 17:05

Varsel på Ericsson. De lägger ner helt i Katrineholm. Tänker på mina vänner som jobbar där. Tungt och ledsamt.

Av mysmammansblogg - 13 mars 2015 14:03

Det går ju det också. Planeringsdagarna började igår em men sen behövde jag avbryta och åka hem till sjuka barn på kvällen. Så typiskt. Men, lillebror piggade på sig och mår bättre idag så då kunde jag vara med i högtalartelefon. Inte lika smidigt som att vara där fysiskt men funkade ändå helt ok.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards