Alla inlägg den 5 september 2014

Av mysmammansblogg - 5 september 2014 07:41

Åh så skönt med ledig dag mitt i veckan enligt schema! Tror knappt det är sant men från nu är jag ledig en dag i veckan istället för att jobba kortare dagar fem dagar i veckan. ( Blev endel övertid förut då det helt enkelt inte gick att sluta tidigare) Tjoho! Jag njuter medan jag kan. Gissar att det inte kommer bli så långvarigt ;)

Idag ska jag försöka ta mig ner på stan och fråga ut lite landstings och kommunpolitiker om deras planer inför nästa mandatperiod. Är särskilt nyfiken på landstingspolitiken. De tänker visst öppna vårdplatser och rädda både vissa kliniker och avdelningar. Det låter ju jättebra men jag vill veta hur. Vart ska de hitta mina nya kollegor? Hur ska de rent praktiskt gå till väga utan att vi befintliga ska behöva jobba 80 timmars veckor...och hur ska de göra för att behålla befintlig personal.

Sen ska ett utvecklingssamtal på skolan och ett besök hos sjukgymnast hinnas med också. Ja, den här lediga dagen är verkligen välbehövlig. Många saker som behöver fixas och donas med.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards