Alla inlägg under oktober 2014

Av mysmammansblogg - 5 oktober 2014 18:58

Konstig känsla. Idag har fått känslan av att ha tid "över". Nu på kvällen när dagens aktiviteter är avklarade, läxor gjorda, tvättstugan igång, alla har ätit, köket undanröjt...Allt är klart...Hade jag varit förkylningsfri hade jag kunnat dra ut och springa, eller tagit mig till friskis & svettis eller något annat roligt träningspass. Utan att behövt stressa eller behövt prioritera bort något annat.

Mycket märklig känsla. Betyder det att jag fått stora barn nu, att även minstingen blivit "stor"?

Känns bra. Hoppas på fler sådana kvällar framöver när jag är frisk. Så jag faktiskt kan unna mig ett träningspass :) Visst har det funnits luckor även tidigare men då har det ändå varit lite tidspressat eller så har orken helt enkelt inte funnits. Orken har precis räckt till det nödvändigaste och absolut inte till någon extra aktivitet bara för mig. Har energi funnits över har det gått till barnen. Men just idag känns det som både energi och tid funnits även till mig :)

Av mysmammansblogg - 3 oktober 2014 16:37

Nyfrissad. Efter två timmar hos frissan är jag nu lite korthårigare och lite mer färgsprakande än när jag kom dit :)
Alltid lika skönt att vara nyklippt.

Härlig sensommarvärme idag också. Bara att passa på och njuta.

Tog med mig alla mina barn till bibblan på en eftermiddagsutflyckt. Äldsta killarna fick välja varsin bok i gåva från bibblan för att de varit med i sommarboken. Lillebror lånade lilla spöket laban. Mysfika unnade vi oss också :)

Av mysmammansblogg - 2 oktober 2014 22:01

Lediga fredagar är så skönt! Imorgon blir det frissan och kanske besök på badhuset. Eller så blir det bibblan med barnen på em. Vi får se hur det känns imorgon.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards