Alla inlägg den 1 april 2013

Av mysmammansblogg - 1 april 2013 21:16

Har börjat mitt nya liv idag ;) Kommer inte att hinna blogga mycket nu, all min lediga tid kommer att gå till planering, matlagning och träning ;) Har anmält mig och påbörjat en träningsperiod i fitnessfighten - eller nästan iallafall - valde kickstart för att slippa fotografera mig :) Känns riktigt bra än så länge. Träningen var enkel och smidig att göra hemma, den kniviga biten är maten... Att planera sina måltider och äta med max 3 timmars mellanrum under den vakna tiden. Det är bara en månad så det ska jag väl klara av! Behövde en "kickstart" för att komma igång med träningen igen efter flera års uppehåll. Spännande att se vad resultatet blir. Har rapporterat in mina mätvärde; vikt, midjemått och vilopuls. Nu kör vi! Var lite knepigt att träna när lillskrutt ville hjälpa till. Men det har sin charm det med :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards