Alla inlägg den 20 juli 2019

Av mysmammansblogg - 20 juli 2019 15:46

Helt otroligt vad jag har sivit bra senaste veckan. Har sovit mellan sju och oftast faktiskt runt åtta timmar/ natt!!!
Detta trots att vi är mitt i den ljusa årstiden. I samband med tidsomställningen till sommartid minskade min snittsovtid till knäppa sju timmar/ natt. Men kanske har semestern börjat göra sitt nu och hjälper till att reglera sömnen. Har aldrig mått dåligt av min minskade sovtid men visst är det skönt att sova gott.

Av mysmammansblogg - 20 juli 2019 15:41

Lite äventyr idag också. Minstingen har provat på slottsäventyr och blivit dubbad till riddare. Mycket uppskattat. Den roligaste utmaningen var visst att möta den svarte riddaren. Hade gärna stannat längre och själv utforskat slottsmiljön men efter några timmars äventyr visade sig trötta ben, hungriga magar och bristande tålamod - det var dax att lämna området för lite vila och energipåfyllnad. Snart dax för ett svalkande dopp.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards