Alla inlägg den 5 juli 2019

Av mysmammansblogg - 5 juli 2019 08:44

Sorg, ledsamhet och död. Det hör också till livet. Den ledsamma sidan av livet. Särskilt ledsamt när döden kommer tidigt, till en ung fin människa som knappt hunnit börja sitt liv. Känner mig ledsen, känner med föräldrar och syskon. Går in och läser på minnessidan och blir ledsen varje gång jag läser de fina hälsningarna. Du är älskad och saknad fina du. Fuck ung cancer!

Jag känner redan nu att begravningen kommer bli otroligt jobbig och känslosam. Tänk då hur det känns för närmsta familjen.

Passa på och njut av livet - man vet aldrig vad morgondagen har att bjuda. Uppskatta det vardagliga och det speciella, familjen, vännerna, lukter och smaker, gör saker ni tycker om tillsammans med människor ni tycker om ifall ni har möjlighet. Älska livet. 

Vila i frid Erika 

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards