Alla inlägg den 5 maj 2019

Av mysmammansblogg - 5 maj 2019 20:27

Är bra på att påbörja olika träningsprojekt. Tyvärr är jag också bra på att tröttna och avsluta innan träningsrutinen hunnit bli befäst. Men skam den som ger sig! På det igen bara!

Mitt nya projekt är löpning. Har anmält mig till en kurs med löpning från noll. Altså inga som helst förkunskaper eller att man behöver orka springa en viss sträcka. Känner mig peppad! Ännu så länge....
Tre pass i veckan ska klaras av. Jag anmälde mig i tisdagskväll och har hunnit med två pass hittills. Ett igår och ett idag. Känns bra och roligt!
Stackars er som kommer att få höra massa träningstjatter :)
Mitt mål är först och främst att fullfölja denna 10 veckors kurs. Nästa mål är att förhoppningsvis finna träningsglädje och viljan att fortsätta springa regelbundet efter kursens avslut.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards