Alla inlägg den 20 oktober 2018

Av mysmammansblogg - 20 oktober 2018 11:29

Har varit lite nyfiken och sugen på ett sådant ett tag nu. Tänkte mig att jag skulle köpa ett för mina födelsedagspengar jag fick i 40 års present :)
Ha ha, lite 40 års kris kanske ;). Nejdå - ingen fara - bara ett sätt att pusha mig att röra mig mer i vardagen. Motion är nyckeln till mycket! Det förebygger ohälsa, främjar hälsa, ger välmående, bättre kondition, hälsosammare leverne, bättre sömn, gladare humör, minskat småätande - jag kan fortsätta länge...
Varför då inte hjälpa mig själv på traven med lite push och pepp.
Har bara kännt mig förvirrad av alla olika märken och funktioner- vad vill jag ha? Vad passar mig?
Nu råkade min närmsta kollega ha ett litet smidigt armband på sig igår som jag genast fick syn på. Hon kunde demonstrera funktioner och själva armbandet var riktigt snyggt.
Så... nu har jag nästan bestämt mig. Väljer mellan två olika. Snart gör jag slagit i saken och slår till på ett inköp! Spännande leksak!
Tar gärna emot recensioner på olika armband.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards