Alla inlägg den 2 januari 2018

Av mysmammansblogg - 2 januari 2018 15:22

Tog mig i kragen och gick ut på en långpromenad.

Behöver mer inspiration och tror jag behöver prova på lite olika träningspass innan jag bestämmer vart träningskort ska inhandlas.
Väljer mellan actic, world class och friskis. Har bara testat friskus tidigare och det konceptet känner jag mig trygg med. Gillar hopp och studs varvat med lite styrkeövningar. Nackdelen med dem är ett så pass begränsat antal pass på kvällstid.
De andra två känns lite läskiga eftersom jag aldrig varit där. Är dessutom väldigt otränad och känner mig då obekväm i obekanta miljöer. Fördelen med world class är möjligheten till barnpassning och ett större utbud av träningspass.
Fördelen med actic är möjligheten till simning. Nackdelen är obekantheten och i gen barnpassning. Gymdelen är inget för mig på någotdera av träning anläggningarna. Jag är absolut inte ute efter att bygga muskler, tycker gym är aptråkigt och luktar blä. Nej ja nöjer mig med att vara svag men med bra kondition :)

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Ovido - Quiz & Flashcards