Alla inlägg den 13 april 2017

Av mysmammansblogg - 13 april 2017 15:22

Har gått riktigt bra. Gått ner 8 kg sedan starten i Januari. I helgen tröttnade jag dock - eller rättare sagt jag gav efter för sötsug och frestelser. Struntade i loggning 4 dagar och woops så stog vågen på 1 kg plus igen. Mycket beroende på vätska för jag fick i mig en del ljust bröd och godis ?
Nu är jag tillbaka i vardagsrutiner och har nog fått bort extra vätskan snart igen.
Påskhelgen blir förstås en utmaning men det kommer gå bra. Tricket är att börja lassa på grönsaker - ganska mycket grönsaker och sedan satsa på äggen som är ganska mättande. Satsa på maten så blir man tillräckligt mätt för att kunna avstå godis och fikabröd: eller iallafall inta det med måtta.
Glad påsk alla! Njut av ledigheter och umgänge med familj och vänner.

Av mysmammansblogg - 13 april 2017 15:12

Åh vilken härlig början på påsklovet! Sol och vårkänsla! Slutade tidigt idag och även sambon har kommit hem från jobbet (även om han fortfarande jobbar och inte riktigt har avslutat veckans arbete) Alla barnen är hemma + en extra till låns några timmar.
Har tagit ledigt från jobbet nästa vecka och ska ha påsklov tillsammans med barnen. De har verkligen längtat efter lovet och tror det blir riktigt skönt för dem med en paus i skolarbetet för en vecka.

Presentation

Hej och välkommen till min blogg!
Kul att du är nyfiken och tittar in.
Skriver om familje- och vardagslivet i en småstad.

buzzador

klart.se

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Statistik

Buzzadorblog


Skapa flashcards